2016. október 5.

Köszöntő!

Üdvözöllek kedves Olvasó!


Az első
Nem is tudom már, hogy hány éve blogolok, de még most is komoly fejtörést jelent, hogy megírjak egy köszöntő bejegyzést. Ráadásul épp egy olyan történetről kellene írnom, az egyik amivel annak idején megkezdtem a pályafutásomat. Talán pont emiatt olyan nehéz most bármit is írnom, bár kétség kívül az az időszak sem segít, amin már nagyjából túl vagyok.
Az első egy régi történetem legújabb újra gondolása, ami már nem az első. Minden bizonnyal jön majd az oldalra olyan látogató, akinek ismerősen hangzana az Egy spanyol csókja cím. Nos, ez a történet, ennek lenne az elő története. A kezdetek kezdetén Olívia és Fernando megismerkedésével indítottam és ez most sem lesz másképp, csak jóval átgondoltabban és egy biztos alappal a fejemben.Nem akarok semmit sem ígérni, hiszen feleslegesnek érzem jelen pillanatban. Lenne más is, amivel tudnék foglalkozni, azonban a magánéleti problémáim visszasodortak ebbe az álomba, ahol minden rózsaszín és boldog. Semmiképp sem szeretnék egy csöpögős sztorit írni, akik ismernek, azok talán tudják, hogy ez nem is szokásom, azonban most szükségem van arra az egyszerűségre, amit ez a regény tud nyújtani a számomra. Őszintén, hangozzon ez bármilyen nagyképűen is, de jelenleg még az se zavarna, ha senki se olvasná a fejezeteket, mert ez az én terápiám lesz, hogy vissza tudjak térni önmagamhoz. Valahol idő közben teljesen elvesztem, ez pedig egyedül csak nekem nem tűnt fel.
Az első fejezet a napokban érkezni fog (most nem lesz bevezető rész). Addig lehet, hogy picit változni fog a design, mivel ezt a letisztult verziót, nagyon régen készítettem, viszont az is lehet, hogy maradni fog egy ideig, mert most pont erre van szükségem, ahogyan a regény is pont ezt igényli. Igyekezni fogok valami rendszerességet beütemezni a fejezetek megjelenése közé, azonban biztos nem én vagyok az egyedüli, akinek végül sajnos ez nem jön össze. Annyi biztos, hogy örömmel írom meg a jeleneteket és most szinte teljesen le van előttem tisztulva a cselekmény szál, kisebb kérdések vannak még, amik egyébként nem is fogják befolyásolni annyira a vég kimenetelt, csak még nem sikerült eldönteni, hogy időben mikor történjenek meg. Ennyire tisztában még sosem voltam ezzel a regénnyel, mint most, így nagyon bízok benne. Remélem, nektek is tetszeni fog?!
Nos, nem is húznám tovább a végszót:

Szeretettel köszöntelek Az első című történet oldalán! 

Üdv,
Catalina

U.i.: Ajánlom figyelmetekbe a Molnár Olívia és a Fernando Torres nevű menü pontokat!

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ne haragudj, hogy ide írok, de a chatet valamiért nem adja be. Szóval igen, természetesen mehet a csere! És sok sikert kívánok a blogodhoz! :)
    Xoxo.Bri. (www.bri-captain.blogspot.com)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ez érdekes, mert nekem beadja, de akkor megpróbálok kezdeni valamit. Köszönöm a cserét.

      Üdv,
      Catalina

      Törlés
  2. Szia!

    Most találtam meg ezt az "új" történeted, miközben kerestem a régit. Nagyon szerettem, gondoltam pár év után először elolvasom megegyszer. Amolyan nosztalgiazaskent. Emlékszem hogy örültem, amikor találtam egy magyar fanfictiont, amiben benne van Nando és még Frank is! Végleg letorolted vagy megtalalhato még valahol?
    Volt egy másik történeted is, ami szintén nagyon hosszú volt, azt hiszem az volt a címe hogy "a pálya szerelmesei". Ezt nem olvastam el, de ezt sem találom. Ha meg valahol fent vannak a régiek teljesen, tudsz linket másolni?

    Természetesen ezt is olvasni fogom, nagy kedvencem a történet :)

    VálaszTörlés